Sammanfattning av helgen

Hejhej!

För det första så blev det ju ingen glass igår, för när vi väl kom ner till stan var det inget glassväder längre:/.
Så vi får skjuta på den premiären.

Tänkte köra en liten sammanfattning av helgen.
Lördagen spenderade jag i Tingsryd med älsk och päronen.  På kvällen var jag o tjejerna på Ferali och käkade :). Mycket gott! Sen senare festade vi lite hemma hos älsks mamma eftersom hon fyllde år på söndagen. 
På söndagen var det kalas för att fira Lotta, och cyklade dit så jag kunde klämma i mig mycket marängsviss utan dåligt samvete :D. På kvällen fixade jag klart med min inlämninguppgift i Företagsekonomin, tror det blev bra :).
Igår var det fullspäckat program, först var jag ute på Millegarne och red på förmiddagen, sen skola, sen stan med Cilli, sen spelning, sen film med älsk :)

Idag har jag färgat håret :D. Eller fyllde mest i utväxten och la lite mörkare slingor, men känns mycket bättre nu =).
Nästa vecka ska jag klippa mig också, fast bara topparna som är lite slitna.

Nu måste jag gå igen, för ska strax spela och sen hem till älsk och kolla House! :)
Tycker inte om att House inte går med på att få behandling utan låter det gå ut över dom andra!

Hörs imon, pusss :)


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0