Potatis lösvikt - 4728

Halliihallå !

Skolkade idag för jag ville sova med älsk :). Sen klockan 12 var det dags för Maxi!
4728 är PLU nummret för potatis i lösvikt, det enda nummret jag har lyckat lära mig utantill =)
Alla frukter, grönsaker, bröd, drycker, djurmat osv har speciella nummer. Fattar inte hur de som jobbar där har kunnat lära sig alla nummerna utantill, finns ju flera hundra olika :S. Men å andra sidan när jag jobbade på posten så fattade jag inte heller hur de som jobbar där kan hålla reda på på vilken gata och adress varenda människa i Ronneby bor på :)
I alla fall gick det väldigt bra på Maxi idag. Man fick snabbt upp farten och behövde inte tänka så mycket. Än så länge tycker jag det är himla roligt :). De fyra timmarna idag kändes typ som en!

När jag kom hem så ringde jag min frisör Annika :).
Jag upptäckte ju förra veckan att: jag behöver verkligen färga hårtet!!
Utväxten verkar ha tillkommit under en natt, och nu lyser den väldigt kraftigt :/ .. Är ju brunett för tillfället, men min riktiga hårfärg är ljusbrun. 
När jag var hos Annika förra veckan och skulle boka tid, så visade det sig att hon inte hade någon förrän i slutet på maj :S. Hon lovade i alla fall att ringa om hon fick något återbud.
Men så idag så såg jag min hemska utväxt och bestämde mig för att ringa och kolla om någon av de andra friöserna på salongen kunde fixa det istället. När Annika står och ska boka in mig hos någon annan så ser hon att någon under dagen har tagit emot ett återbud hos henne :D. Så på tisdag  ska jag dit :D.
Sen är det klippning om tre veckor och en färgning till innan studenten :)

Blir ett långt inlägg detta :)
Ska bara säga att jag var och tränade med vovvs idag med. Hon verkade vara lite trött efter springrundan som jag faktiskt var ute på igår, såå vi tränade inte så seriöst utan tog lite bilder istället!

Vi hörs ;) , pusss!
 
image57  image59

image60  image61


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0