"och så blev det som Herren hade sagt"

Hallu :)

Jag håller på med min religion som ni kanske förstår=)
Har läst klart mina ca 100 sidor i Bibeln och ska förhoppningsvis få redovisa imorgon.
Alla sidorna i Kungaboken I och II handlar så klart om massa kungar och sen om vad som hände de kungar som "väcker Herrens vrede". Vilket man typ baqra gör om man inte tror på honom fullt ut. Som straff för de som tillber andra gudar och dylikt, så utplånar han hela ätter. "inne i stan ska hundarna äta deras kroppar och ute på landet ska fåglarna göra det", Det är hur mycket folk som helst som blir mördade på Herrens befallning och så avslutar han med "och så blev det som Herren hade sagt". Så småningom fattade man att det hela tiden går ut på: om du inte tror på Herren fullt ut kommer du bli straffad. Sjukt! Ska väl säga att jag inte är speciellt troeende och om möjligen ännu mindre efter att ha läst detta!

Pratade ju med MAlin idag med, kommer inte få mvg :/, alltså blir jag tvungen att läsa den dumma GISen !
Kommer blir helt insnöad här på mitt rum några veckor framåt med näsan i diverse böcker och häften:( blää.
Har informerat älsklingen om detta, han får klara sig själv några veckor framåt. Eller i alla fall får han inte träffas sååå mycket =/. Fick dessutom mitt jobbschema fram till sommaren, så det ska med hinnas med, + mängder med spelningar!

Men imorgon blir det i alla fall lite kul, då ska vi ha grillfest här ute i Ekenäs :)
Hoppas vädret blir bra bara, ser lite molningt ut än så länge på smhis hemsida!

Du är det dags för House, innan älsk kommer och sover med mig:). goonatt!



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0