Kraxkrax :/

Hejsan

Hingstvisningen igår gick bra :). 
Blev lite stressigt att hinna få hästarna färdiga, men det gick!
Tog lite bilder och filmade, så ska försöka lägga upp det är sen :)
Träffade Hannas mamma där också. Först var jag inte säker på om det var hon, så kände mig lite dum när hon frågade massa om hur det gick för mig. Sen körde jag på en bred fråga; " hur går det med era hästar?". Dom hade visst bara en häst, men hon nämde Hanna i svaret också så jag fick ju mitt svar :D. Hanna var tydligen nere i Tyskland nu och verkade trivas :).

Hanna och lite föl sommaren -05 :D
image62

Mår lika dåligt idag.
Förkylningen har förflyttat sig till nosen också som är igentäppt :/. Så nu låter jag både hes och pratar så där fult som man gör när man håller för näsan. Haha, men jobbade idag i alla fall, 6 timmar t o m :).
Det var verkligen full rulle hela dagen, dels var det mycket folk och dels håller dom på att bygga om så massa byggjobbare och elektriker springer runt. När jag gick hem vid 4 var köerna mycket långa till kassorna :S

Nu ska jag kolla på Postkodmillionären med mammsen :).
Ingen av mina kompisar kan förstå varför jag tycker om det programet, men så är det :D
Sen ska jag hem till älsk och så ska vi nog ta en filmkväll hemma hos hans mor =)

Trevlig kväll :) pusss!


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0