Kommer drömma mardrömmar om frukt =)

Hejsan!

Idag har det varit en väldigt lång dag.
Började med matteundersökningen som bestod av ett prov och en enkät.

Sen var det dags för introduktionen på Maxi. När jag kommer dit så är det första jag ser att Elina ska göra introduktionen tillsammans med mig :). Blev ganska förvånad, men himla roligt att vara med någon som man redan kännr :). De första två timmarna ägnade vi åt att gå igenom massa papper. Det är verkligen sjuk mycket saker att tänka på. Finns massa olika kuponger och betalningssätt, dessutom ska man ´komma ihåg alla knapparna på kassaapparaten. Jag ska sitta i kassan ifall jag har glömt säga det :). . Sen måste man lära sig alla frukterna, grönsaker, bröd och svampar tex. Det är ju en hel vetenskap bara det :/. Först nu jag har insett hur jäkla mångs frukter det finns, vissa hade jag aldrig hört talas om ens!
Sen fick vi lära oss i kassan. Först gick vi igenom allt och hur det funkar, sen fick stå brevid och titta när kunderna kom och sista 40 minuterna fick vi själva sitta i kassan :). Om jag får säga det själv så gick det ganska bra för mig. Kunderna hade överseende med att jag var lite fummlig och tog tid på mig :).  Imorgon ska jag jobba ytterligare fyra timmar.  

Har hunnit vara ute på Millegarne och rida ikväll med, gick bra:)
Sen har jag kollat på avsnitt 11 av Gossip Girl , söt serie!
Har väldigt ont i huvudet ikväll, antagligen för att jag har koncentrerat mig så mycket idag. Så nu ska jag fortsätta med ett avsnitt av So You Think You Can Dance i väntan på att älsk ska sluta jobbet!
Funderar på att ut och springa en runda ikväll, hade varit skönt . Man känner sig ju så himla duktig efterså :)

Trevlig kväll, pusss!

 


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0