Idag kom glasspremiären =)!

Heej gott folk ;)

Nu har jag äntligen klarat av årets första glass på torget, haha !
Älsklingen ringde precis när jag hade blivit färdigklippt, så då bad jag han att komma ner och äta glass med mig :) Jag är inte så mycket för mjukglass och sånna glassar. Så det blev min absoluta favorit, nämligen en Twister =).
Vädret är ju fortfarande superfint här i lilla Ronneby, men hörde dock att det skulle regna i helgen :/

Igår bestämde jag mig för att flytta hem till älsk några dagar, för hemma är det så mycket folk nu. Bilen får jag inte heller ha, så jag fick cykla till skolan idag =). Han bor dock högst uppe på Hulta, så det var i princip bara att rulla ner för backen, genom stan och vidare till skolan. Motionen får jag ikväll när jag ska trampa hela vägen upp istället :)

Nu ska jag gå och försöka fixa historialäxan som är tills imorgon och kanske göra lite fysik med.
Ska jobba vid fyra idag så därför sitter jag kvar i skolan och väntar på att klockan ska bli det!

Imorgon ska vi kolla på esteternas föreställning, som dom har gjort i en speciell kurs. Kommer inte ihåg vad den hette :P. Sen på eftermiddagen ska vi ha redovisning av våran danslektion :)

Puss!


Kommentarer
EVELINA

gott med glass :D

2008-04-26 @ 18:41:52
URL: http://metrobloggen.se/evelinaaas


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0