Högskoleprovet

Hej!

Idag var det ju som sagt högskoleprov.

Det kan väl sammansfattas med att:
- Svenskan kändes bra, både läs och ord
- Engelskan kändes kasst
- Grafiska kändes okej, andra delen var lättast
- Logiska kändes fövånadsvärt bra

Har inte vågat rätta det på nätet ännu, men ska väl göra det sen så man vet ungefär :)
Detta var ju andra gången jag gjorde provet. Denna gången kändes det mycket bättre för jag var inte alls nervös och kunde koncentrera mig mycket mer. Hade dessutom öronproppar så jag skulle slippa höra alla störande ljud runtomkring. Funkade mycket bra! :D
Jag är förvånadsvärt pigg också, kommer ihåg att sist jag var helt död i huvudet resten av helgen :D

Kvällen ska nu ägnas åt TV tittande och allmänt slapp=)
Älsk kommer snart hit med ostbågar till mig:). Jag upptäckte ju för några veckor sedan att ostbågar faktiskt är riktigt gott! Har inte ätit det sen jag var liten, men så fanns det på en fest så jag provade och nu är jag helt lost :D.
Nackdelen är att man inte luktar alltför gott ur käften sen, men det  får man ta ;)

Trevlig kväll :)



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0