Hängslen efterlyses!

Tjodeloo!

Dansuppvisning imorgon!
Jag saknar forftarande hängslen till jazzdansen när vi ska vara lite gubbiga med kavajbyxor o skjorta :/.
Har frågat hur många som helst, men det är kanske inte direkt något man använder nu..
Får sätta mitt sista hopp till Lennart som sov nu men som Fian skulle fråga imon!
Annars har jag lyckats fixa kläder till funk dansen (baggy jeans, pluffsig tröjja) o den moderna (rosarutig kjol, gult linne, knästrumpor). I den moderna dansen ska vi förställa barn som är helt inne i sin värld typ. Musiken till den är Stina Nordenstam - Everyone else in the word. Den är jättefin men väldigt sorglig.

Annars så har det blivit fyiskplugg idag oxå.
Älsk kom en stund på eftermiddagen, jobbigt att det ska vara så mycket med prov, högskoleprov osv.. hinner ju knappt träffas :/

Nu ska jag avsluta kvällen med avsnitt nr 10 av Gossip Girl :)
Hörs imorgon, pusss!



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0