Folk invasion!

Hej :)

Igår fick jag reda på att min brors polack kommer hit och ska bo här några dagar + brors kompis och hans polack, som av någon anledning också måste bo här! Huset kommer ju bli fullt med folk. Är ju genom skolan som dom ska komma hit eftersom johannes, min bror var på besök där i höstas tillsammans med några till i klassen.
Mamma verkar tydligen ta för givet att jag kan ta dom med när jag kör till skolan, men känner jag inte alls för.
Får försöka lösa det på något sätt, för jag behöver ha bilen både torsdag och fredag, eftersom jag ska jobba och spela!

Satt ute någon timme i solen idag vid fyratiden, och jag ser att solen redan har tagit. Trodde inte det skulle få någon effekt så sent på dagen!
Vi köpte ju en solstol idag och när jag kom hem kom gustav, min andra bror, ut och hjälpte mig att plocka upp stolen. Sen frågar han " Ville du ha en röd stol?". Då fattar jag att han tror att det är jag som har köpt stolen till mig själv, och det tänker jag låta honom fortsätta tro så får jag ha den ifred :D. Egentligen var det mamma som köpte den till familjen och jag som körde hem den bara.

Imorgon är det redovisning av projektarbetena! Måste snart gå och börja fixa med det. Har ju jämfört uteseende, smak och konsistens på ägg från olika produktionssystem. (Bur-, frigående, ekologiska och hemmahöns). Har faktiskt varit riktigt kul och inte speciellt jobbigt heller. Så jag är njöd! :)

image66

Dags att plugga !
Pusspuss


Kommentarer
Gustav=)

Jag trodde ni skulle köpa en annan färg;) och trodde faktikst inte att den va te dig=)

2008-04-24 @ 16:04:33


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0