Ferali med tjejerna :)

Hejsan!

Ikväll blir det middag med tjejerna på Ferali :), himla trevligt.
Sen ska jag hem till älsk och småfesta lite, eftersom hans mamma fyller år imorgon också :)

Hela dagen idag har vi varit i Tingsryd, för jag skulle spela, i regnet :/. Blött och kallt var det, men ändå trevligt med päronen och älsk. Det enda jag köpte var tuggben och fodertillskott ( vitaminer, mineraler) till vovven :D.

Igår hände det en lite ful sak.
Cilli och jag tog en tur ner till stan efter skolan, för hon skulle ha smink.
Först går vi in på Lindex och möter en såndär rödklädd vakt. Inne på Lindex blir det en deodorant och ett hårspray för min del.
Sen går vi vidare till Breeze där samma vakt står innan för dörren.
Därefter går vi vidare till en väskaffär, innan vi går upp till Willys. Vem möter vi där om inte samma vakt? På dom två första ställena så hade vi inte tänkt så mycket på det, men nu började det bli lite fult. Vi stannar väl typ 15 minuter inne på Willys och kollar på duschcream, bodylotion osv.
På väg tillbaka till bilen så bestämmer vi oss för att gå inom Skinn och Väskcenter för att kolla kuvertväskor. Innanför dörren står samma vakt!! Jag visste inte vad jag skulle ta mig till :D. Vakten har tydligen också uppmärksammat att vi setts väldigt många gånger, för han säger " Dom förföljer mig!" Haha, det var så extremt fult :D.

Såå nu 'är det dags för mig att köra till staun :).
Ha en trevlig kväll, pusspuss!


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0