Dags för deklarationen?

Hejhej!

Fick brev från skatteverket idag där det stod att det var dags för mig att deklarera!
Jag kände att jag blev som ett stort frågetecken direkt :D.
Pappa fick förklara hur det funkar och vad som är vad och sen skickade vi in min deklaration, så nu är det klart!
Kommer få tillbaka ungefär 4000:- senare i vår :).

Högskoleprovet var ju i lördags. Jag vågade rätta det sen senare på kvällen:). Hade bara ett fel på svenska läsförståelsen och typ tre på den logiska. Så det var ju väldigt bra! På delen som heter DTK(diagram,tabeller,kartor) hade jag nästan alla rätt ända tills de sista uppgifterna som blev lite stressiga:/. Däremot gick engelskan och orden ganska dåligt precis som jag trodde.. Lite synd eftersom jag typ hade bäst på dom två sist jag gjorde provet! Men då vet jag i alla fall att jag kan få ännu bättre resultat om jag lyckas kombinera att vara bra på alla nästa gång ;).

Igår fick vi titta på filmerna från vår modevisning innan påsk och dansuppvisning i fredags :).
Såg faktiskt väldigt bra ut. Det ser verkligen helt annorlunda ut framifrån jämfört mot hur man ser det uppe på scenen! Ska se om jag kan få tag i filmerna, så kanske jag kan lägga upp dem här :).

Imorgon ska vi ha något matte D prov :/.
Vi hade ju den kursen förra året, men nu har ska de tydligen genomföras en undersökning för alla som har läst den! Man får en biobiljett så jag får väl se till att medverka även om det tar emot lite :/.
Bäst att köra hem till älsk och sova nu innan jag somnar här =).

Godnattisch!
Pusss


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0