Busvovve :)

Hallåå!

Idag väcktes jag vid 9 av älsk, fast han påstår att det var tvärtom :)
I alla fall så var jag sugen på scones, så ställde mig och bakade det!
Sen hade vi en mysig frukost innan vi gick på promenad med vovven i det fina vädret.
När vi kom tillbaka var det så varmt att man kunde ta av sig tröjjorna till bara linne, superskönt :)
Vovven var helt knäpp idag också, antagligen smittad av det fina vädret :). Jag hade några hundgodisar så sa "skall" till henne, och hon började skälla för fullt. Hon ser så rolig ut när hon gör det, för hon sitterr ner på rumpan men när hon ska skälla tar hon i så mycket att hon studdsar upp med frambenen :D.  Sen så skulle älsk också göra lite konster med henne, men hon förstod inte riktigt vad han menade så hon försökte göra allting på samma gång i förhoppning om att något skulle vara rätt.  Så hon lägger sig ner, rullarrunt, spelar död, sätter sig upp och räcker tassar, samtidigt som hon skäller hela tiden :D. Haha, såg så himla rolig ut! Får väl säga att hon är en hund som skäller väldigt sällan också, brukar bara skälla på katter, svarta hundar och joggare =).
Efter det fortsatte hon med att leka med en tennisboll lite osäkert innan hon övergick till att försöka brotta ner mig :), haha, inte dåligt för en i hundår räknat 73 årig vovve =)

Ikväll blir det bio med älsk om jag orkar och inte har för mycket snuva.
No Country for Old Men, har velat se den länge :). Hoppas den är bra?

Nu ska jag ut och sola lite tänkte jag :)
Pusss!

image65image64
 
Selma och kaninen, som faktiskt var vänner :)
Även om Selma var lite rädd för kaninen, när den hoppade mot henne.


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0