Är alla ägg lika?

Heeej :D

Jag är lite uppspelt nu, för idag har vi haft våran projektredovisning med en stor utställning.
Alla var verkligen jättepositiva och tyckte det var en jättebra ide med intressant resultrat :). Man blev verkligen himla glad och det var riktigt kul att stå där och berätta :D! Jag blev också väldigt inspererad av allas intresse, så jag var också tvungen att mingla runt lite. Vet inte hur många projektarbeten jag har försökt sätta mig in i idag :).

Ett gäng polacker från tvåan i Polen är ju som sagt på besök här hos dom som går i tvåan här, och deras lärare som är med kom ju så klart fram och ville veta massa. Usch, han verkade aldrig ha hört talas om ekologiska ägg och så skulle jag stå där och försöka berätta hela mitt projektarbete på engelska! Men trots att jag anser mig vara ganska dålig på engelska, så tror jag han fattade ganska mycket ändå :). 

En skrämmande sak är att min brors polack har vunnit en nationell tävling i att tala engelska, som tydligen anordnas i Polen!! Jag fasar för middagen vi ska äta om en stund, jag hade säkert inte ens kunnat kvala till den tävlingen :).

Funderar på vad man ska göra nu?
Borde egentligen klippa vovven och sen kanske träna agility, men orkar inte riktigt :).

Ha det fint =) pusss

image67


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0