3 av 4 är ganska bra :)

Hejsan !

Willys ringde idag, eller rättare sagt de ringde tre gånger innan jag lyckades höra mobilen och svara.
Men jag har ju redan tackat ja till jobb på Maxi.
Att få jobb på 3 av 4 sökta ställen är ju ganska bra, och det fjärde har varken sagt bu eller bä, så vi får väl se ;)
Jag var på Maxi idag också och hämtade mina kläder! På onsdag och torsdag ska jag dit på introduktion, sen verkar det som att man får börja jobba direkt :).
Till hösten drar jag och älsk, med fler?, till USA? :D

Har egentligen massa mer saker att berätta, men får ta det imorgon för mår inte så bra idag..
Då har jag klarat av det jäkla fysik B provet också och slipper tänka på det!

Nu ska jag bubbla bubbelbad med en ansiktsmask och hårinpackning, sen sooova :)
Önska mig lycka till på fysikprovet :/

Puss!


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0